Skip to main content
VOG.LK ප්‍රශ්න හා පිළිතුරු

ප්‍රශ්නය

Doctor mata babala natuwa 2 year hitiya. Mata PCOS tatwaya tiyenaya kiyala treatment kala. laparoscopy test ekakuth kara. Eta passe tamai babek labenna awe. e baba masa deken natiuna. danata 1 year wenawa natiwela. Dr. Nawata mama laparoscopy test ekak karanna awashyada.laparoscopy natuwa mata babek hadanna barida.

අසන ලද්දේ: Ch*** · වයස 29 · 522 views

පිළිතුර

නැහැ. මෙයට ඖෂධ මගින් ප්‍රතිකාර කල හැකියි. නාරිවේද වෛද්‍ය වරයෙකු හමුවී උපදෙස් ලබා ගන්න.