Skip to main content
VOG.LK ප්‍රශ්න හා පිළිතුරු

ප්‍රශ්නය

letrozole tablet eka ude 2,sawasa 2 bagin dina 5k ganimata nirdesha kala.scan karala balala eggs hadila madinam fostine injection ekath ithiri dina waladi ganna kiuwa.ema tablet eka nisa upath dosha sahitha daruwan bihiwana bawa mama asa atha.eya sathyakda dr?

අසන ලද්දේ: Sa*** · වයස 27 · 934 views

පිළිතුර

ඕනෑම ඖෂධයක් නිසා අතුරු ආබාධ ඇති වෙන්න පුළුවන්. නමුත් උපත් දෝෂ බහුලව ඇති වෙන්නෙ මෙම ඖෂධය ගර්භණී කාලය තුල ගැනීම නිසයි. සමහර රටවල මෙම ඖෂධය භාවිතා නොකරන්නෙ මෙවැනි වාර්තා ඇති නිසා. දැනට ලංකාවේ වෙනත් ඖෂධ වලින් ඩිම්බ මේරීම සිදු නොවන විට මෙය භාවිතා කරනව.