Skip to main content
VOG.LK ප්‍රශ්න හා පිළිතුරු

ප්‍රශ්නය

Doctor,mata school yana kale idanma suda yana eka thiyenawa.dawasata 3,4 parak yanawa.beheth gatthata hoda wenne nha.periods hadenakota blood ekka mixed wela suda yanawa godak. Dan man marry karala inne.marry karata passe vog doctor kenk yoni margayen athul karanna beheth dunna.e beheth walatath suwayak nha.man daruwek hadanna balaporotthuwen inne.dan man marry karala masa 4 ai.tama babala nha.meyata suda yana eka balapanawada.mage menses regular nha doctor.suda yana eka operation ekak karala suwa karanna puluwanda.tama banala hadala nati nisa e operation eka karanna hoda nadda.

අසන ලද්දේ: Ro*** · වයස 29 · 1122 views

පිළිතුර

සුදයාම සමග කැසීමක් හෝ වෙනත් රෝග ලක්ෂණයක් නොමැති නම් එයට ප්‍රතිකාර හෝ ශල්‍ය කර්ම සිදු කිරීම අවශ්‍ය නැහැ.