Skip to main content
VOG.LK ප්‍රශ්න හා පිළිතුරු

ප්‍රශ්නය

Dr,man marry karala 8 years.babala nathi nida iui Kara .dan pregnant 5wk 3days. VOG channel kalama scan ekak kala. Baba 8.1mm kiuwa.tawama inne athule kiuwa. Eke adahasa mokakda dr? Samaharavita baba Hariyai kiuwa. Sathi 2k vageston 200 tablet ganna kiuwa. Eta passe ayeth balamu kiuwa.b avatar hariyana ekak nadda dr? Aye vageston danne?

අසන ලද්දේ: Je*** · වයස 28 · 517 views

පිළිතුර

හෝමෝන අඩුකම නිසා ඇතිවෙන ගබ්සාවන් වලක්වා ගැනීමට මෙම ඖෂධය නියම කරන්නේ. ස්කෑන් පරීක්ෂණයේ දී දරුවාගේ හද ගැස්ම නිරීක්ෂණය වුනි නම් ගබ්සාවක් වීමට ඇති ඉඩ කඩ අඩුයි. මෙය නිවැරදිවම දැන ගත හැකි වෙන්නේ ස්කෑන් පරීක්ෂණයකින් පමණයි.