Skip to main content
VOG.LK ප්‍රශ්න හා පිළිතුරු

ප්‍රශ්නය

mama marry karala 2years wenawa.mage Periods harima akkramawath.vog kenek meet wela dimba moranna beheth gaththath eka sarthaka une ekaparai anith awastha thunema dimba merimak une na.mage garbashe wathuwa gedi thiyanawa kiyala operation ekak karanna kiwwa.mata danaganna ona eka sidu karata passewath mata periods wima kramawath weida? Newathath e gedi hataganna ekak nathiweida? Operation ekakin thorawa mewa suwakaranna berida? Minpasuwath mata daruweku labaganna hekiweida kiyala.plz doctor mata pilithurak denna

අසන ලද්දේ: Se*** · වයස 23 · 510 views

පිළිතුර

මෙයට ශල්‍යකර්මයක් අත්‍යවශ්‍ය නැහැ. ඖෂධ ප්‍රතිකාර මගින් ගැබ් ගැනීමට හැකියාව තිබෙනව. මදසරුබව පිළිබඳ සායනයකට සහභාගීවී උපදෙස් ලබා ගන්න.