Skip to main content
VOG.LK ප්‍රශ්න හා පිළිතුරු

ප්‍රශ්නය

Doctor mama merry karala avrudu 6 k wenawa,thama babala ne.mage masika suddiya kawadawat piliwelata siduwenne ne.mata laparoscopy ekakut kala.eth babek lebenna awe ne.den IUI karanna treatment karanawa.dawas 10k beheth vidinna dunna. Den behet 6k vidala iwari.thawa 2k viddama scan ekak tiyenawa kivva.eth mata hewelema mensas hedenna wage tiyenawa.mehema tiyenne ei?mata meka kalama babek hadaganna puluwan weida?

අසන ලද්දේ: Ku*** · වයස 32 · 1107 views

පිළිතුර

IUI එකවරම සාර්ථක වීමට ඇති හැකියාව 15%ක් පමණ වෙන්නෙ.