Skip to main content
VOG.LK ප්‍රශ්න හා පිළිතුරු

ප්‍රශ්නය

Dr.mama denata 3 ka vithara idan pcos sandaha prathikara gannawa.eta wasarakata pamana pasu pregnant una.twin babala.eth masa 6.5 n wage high pressure awa..urine ekka protein yanna gaththa,, e weddith mama hospital eke admit wela hitiye,masa 1 1/2 kin vithara miscarrige una..e siduweema wela denata 1 yr masa 9 k vithara wenawa,,eth thawama babek nehe,Meeta masayakata vithara kalin IUI prathikarayada kala.eyada sarthaka une ne.ma kumak kala yuthuda...

අසන ලද්දේ: Sa*** · වයස 27 · 429 views

පිළිතුර

නැවතත් IUI කිරීමට අවශ්‍ය විය හැකියි. ඔබේ වෛද්‍ය වරයා හමුවී උපදෙස් ලබා ගන්න.