Skip to main content
VOG.LK ප්‍රශ්න හා පිළිතුරු

ප්‍රශ්නය

doctor mata anthimata periyad une jan 15. mama feb17 , 20 dawas dekema hcg strip 1 n chek kala. dawas dekama positive. eth mata sarekata yati bada ridenawa. ada doctor meet unama kiwwe baba thawama penne na kiyala. ai doctor ehema wenne. meka garbashen pitatha pihitimakda. plz answer me

අසන ලද්දේ: an*** · වයස 25 · 740 views

පිළිතුර

තවමත් සති කිහිපයක් පමණක් නිසා ස්කෑන් පරීක්ෂණයෙන් මෙය හරියටම පැවසීම අපහසුයි. නැවත සතියකින් පමණ ස්කෑන් පරීක්ෂණයක් සිදුකර බැලිය හැකියි.