Skip to main content
VOG.LK ප්‍රශ්න හා පිළිතුරු

ප්‍රශ්නය

dr.mage garbashaye pita biththiye 7cm fibroid ekak thibuna.eka thiyeddi dimba moranna beheth dila injection 3 parak vidala baluwa.husbandge test eke prasnayak naha. laparoscopy ekenuth blocks naha kiuwa. IUI ekak karala hari giye nathi nisa myomectomy karala 10 month wenawa..aith HSG eka kara.ekath normal.. eta passe eka masayak dimba moranna beheth biuwa.injection widde naha.. eth hari giye naha.. man dan kumak kala yuthuda dr?

අසන ලද්දේ: ma*** · වයස 31 · 445 views

පිළිතුර

ඔබට තවදුරටත් පරීක්ෂණ සහ ප්‍රතිකාර අවශ්‍ය වෙනව. වෛද්‍ය උපදෙස් අනුව කටයුතු කරන්න. සමහරවිට IUI ක්‍රමය අවශ්‍ය වෙන්න පුළුවන්.