ප්රශ්නය
Dr. Mata october 28th periods hadun ne . Pasuwa November 10th tika tika bleed wela 15 indala eka digata heavy bleeding thiyanawa. Mama vog kenek langata giyama pcos thathwayak kiya metfomin dunna. Eth dan 25days vithara venwa Thama bleed wenawa. Samahara welawata adui. Samaharawelawata heavy bleeding thiyanawa. Mama mokada karanna ona? Metfomin nisada dan ne mata constipation thiyanawa. Me bleeding nawaththanne kohomada? Thank you dr.
පිළිතුර
මේ සඳහා වෛද්ය උපදෙස් මත හෝමෝන ප්රතිකාර ලබා ගත හැකියි. ඊට අමතරව ව්යායාම සහ ආහාර පාලනය කිරීම අවශ්ය වෙනව.