Skip to main content
VOG.LK ප්‍රශ්න හා පිළිතුරු

ප්‍රශ්නය

Doctor mata eka bebek innawa.thawa babek sadaha treatment gannawa.doctor mata iui 3 k kala.e 3 ma fail una.mage cyst ekak thiyenawa kiyala scan karaddi doctor kiewa.mata Dana Hanna one eya pregnant weemata balapanawada kiyala?Dan EMA cyst eka lapetoucopy ekakin ain karanna one kiysla vog doctor kiwwa.sir meya kese roogi thsthwayskda?ama test eken pasu ayth mata pregnant wiya hakida?

අසන ලද්දේ: Sh*** · වයස 34 · 383 views

පිළිතුර

මෙය ඩිම්බ කෝෂයේ ඇතිවෙන ගෙඩියක් විය යුතුයි. එහි වර්ගය අනුව දරුපිළිසිඳ ගැනීමට ඇති බලපෑම වෙනස් වෙනව. වැඩි විස්තර දැන ගැනීමට ස්කෑන් පරීක්ෂණයක් අවශ්‍යයි. ඉන් අනතුරුව ලැපරොස්කොපි ශල්‍යකර්මයක් අවශ්‍ය විය හැකියි. ඩිම්බ කෝෂවල ගෙඩි පිළිබඳ විස්තර අඩංගු ලිපි කිහිපයක් අප වෙබ් අඩවියේ පලකර තිබෙනව.