Skip to main content
VOG.LK ප්‍රශ්න හා පිළිතුරු

ප්‍රශ්නය

mama vog dr kenekgen treatments gannava. mata dimba merima sadaha serophane 100mg dunna. passe scan karala hoda dimbayak thiyenava kiyala injection ekak dunna vida ganna. eta passe 28,29,30 davas hoda davas kiyala kiwwa. mata thiyena prashne dr me davs thunedima ekathu venna onada? me kramaya IUI valata vada sarthakada?

අසන ලද්දේ: ch*** · වයස 35 · 610 views

පිළිතුර

සරු කාලය තුල වරක් හෝ දෙවරක් සංසර්ගයේ යෙදීම ගැබ් ගැනීමට ප්‍රමාණවත්. IUI අවශ්‍යදැයි තීරණය කරන්නේ ඔබේ වෛද්‍ය වරයායි. මෙම ක්‍රමය IUI තරම් සාර්ථක නැහැ.