Skip to main content
VOG.LK ප්‍රශ්න හා පිළිතුරු

ප්‍රශ්නය

Doctor,, mata july 12 idam periods une nathi nisa man ada doctor kenekta pennuwa.scan karala qwa 1 dimbayak loku wela kiyala.mage bara 85kg,usa 163". eyata hethuwa kumakda? meya pregnant wimata balapaida? me sandaha karana prathikara monada?

අසන ලද්දේ: CH*** · වයස 22 · 400 views

පිළිතුර

ස්කෑන් පරීක්ෂණ වාර්තාව නොමැතිව මෙයට පැහැදිලි හේතුවක් පැවසීම අපහසුයි. මෙයට හේතුව අනුව කල යුතු ප්‍රතිකාර වෙනස් වෙනව. ඔබේ බර වැඩි නිසා එය අඩුකර ගැනීම දරු පිළිසිඳ ගැනීම ඉක්මන් කිරීමට හේතු වේවි.