Skip to main content
VOG.LK ප්‍රශ්න හා පිළිතුරු

ප්‍රශ්නය

Doctor, mama vog doctor kenekuge upades paridi dimba merima sadaha profotil tablat gannawa. wenadata mata mensus hadunama godak bleed wenne first 3 days wage. ada mama tablat eka ganna anthima dawasa. , bleed wenne patan gathe 13. mata tawamath tikak bleed wenawa. ese wanne tablet ganna nisada? dimba merima sadaha gatha ytu food thiyenawada? pahadanna.

අසන ලද්දේ: ni*** · වයස 36 · 1230 views

පිළිතුර

මෙම ඖෂධය ගන්නා අතරතුර එහි ක්‍රියාකාරිත්වය පරීක්ෂා කර බැලිය යුතුයි. ඒ සඳහා ස්කෑන් හෝ රුධිර පරීක්ෂණයක් අවශ්‍ය වෙනව. රුධිර වහනයට හේතුව ඔබ සඳහන් කර ඇති කරුණු අනුව පැහැදිලි නැහැ. ඒ ගැන නැවත වෛද්‍ය වරයා හමුවී දැන ගන්න. ඩිම්බ මේරීම ආහාර මගින් පාලනය කිරීමට නොහැකියි.