ප්රශ්නය
Doctor iui ekak kalata passe sustain tablet eka hari wena e wage tablet ekak ganna kiyanne ai? Ehema nathuwa iui karala kisi tablet ekak gaththe nathtam pregnet wenna tiyana awasthawa aduda?
පිළිතුර
මෙය අත්යාවශ්ය නැහැ. ප්රෙජෙස්ටරෝන් හෝමෝන මට්ටම අඩු වීම නිසා කලාතුරකින් ගබ්සා සිදුවෙනව. එවැනි තත්වක් ඇතිවීමට අවදානමක් ඇති කාන්තාවන්ට ගබ්සාවක් වලක්වා ගැනීමට මෙම ඖෂධ ගැනීම උපකාරී වෙනව.