Skip to main content
VOG.LK ප්‍රශ්න හා පිළිතුරු

ප්‍රශ්නය

Doctor iui ekak kalata passe sustain tablet eka hari wena e wage tablet ekak ganna kiyanne ai? Ehema nathuwa iui karala kisi tablet ekak gaththe nathtam pregnet wenna tiyana awasthawa aduda?

අසන ලද්දේ: Us*** · වයස 29 · 398 views

පිළිතුර

මෙය අත්‍යාවශ්‍ය නැහැ. ප්‍රෙජෙස්ටරෝන් හෝමෝන මට්ටම අඩු වීම නිසා කලාතුරකින් ගබ්සා සිදුවෙනව. එවැනි තත්වක් ඇතිවීමට අවදානමක් ඇති කාන්තාවන්ට ගබ්සාවක් වලක්වා ගැනීමට මෙම ඖෂධ ගැනීම උපකාරී වෙනව.