Skip to main content
VOG.LK ප්‍රශ්න හා පිළිතුරු

ප්‍රශ්නය

dr,man 17 wenida iui ekak kara.. palaweni parata.. eta dina 4kata withara passe idan sarin sareta konde kakkumak enawa .. hamathissema naha samahara welawal walata..periods hadenna lan unama ena amaru wage dannenne.. mechchara ikmanata ehema lakshana enawada?bade thada gathiyakuth danenawa.. mata hithenne iui eka asarthaka wela kiyala.. mata ikmanin pilithurak denna dr....konde kakkuma samanyaida?

අසන ලද්දේ: th*** · වයස 31 · 1217 views

පිළිතුර

IUI අසාර්තකදැයි එතරම් ඉක්මනට දැන ගන්න ක්‍රමයක් නැහැ. සති දෙකකට පමන පසුව මුත්‍රා පරීක්ෂා කර බලන්න. සාමාන්‍යයෙන් IUI කිරීමෙන් පසු වේදනාවක් ඇති වෙන්නෙ නැහැ. මෙම වේදනාවට හේතු පරීක්ෂාවකින් තොරව පැවසීම අපහසුයි.