Skip to main content
VOG.LK ප්‍රශ්න හා පිළිතුරු

ප්‍රශ්නය

Doctor mama subfertility walata 2yrs treatment kara.lap and d test ekath karala 3 month walin pregnent una.den mata 34weeks wenawa.mata diabetic thiyenawa.doctor mata me hethu nisa normal delivery ekakata yanna berida.

අසන ලද්දේ: Du*** · වයස 29 · 624 views

පිළිතුර

ඔබට සාමාන්‍ය දරු ප්‍රසූතිකයක් සිදු කල හැකියි. නමුත් දියවැඩියා තත්වය අනුව සමහරවිට දරුවා කලින් බිහිකිරීමට අවශ්‍ය වෙන්න පුළුවන්. එවිට සිසේරියන් සැත්කමක් අවශ්‍ය වීමේ අවදානමක් තිබෙනව.