Skip to main content
VOG.LK ප්‍රශ්න හා පිළිතුරු

ප්‍රශ්නය

Doctor, mama marry karaka danata 4 years. Mata thawama babala na. Mama Doctors la kihipa denekugenma beheth gaththa. Mata "dimba nomerime ththwayak thiyenawa kiyala thamai kiwwe. Mama danata beheth gannawa. Mama IUI eka parak kala. Eth success na. Mekata hethuwa kumakda doctor. .. monawada karanna ona???

අසන ලද්දේ: La*** · වයස 26 · 967 views

පිළිතුර

මේ සඳහා තව දුරටත් ප්‍රතිකාර අවශ්‍ය වෙනව. වෛද්‍ය උපදෙස් අනුව කටයුතු කරන්න.