Skip to main content
VOG.LK ප්‍රශ්න හා පිළිතුරු

ප්‍රශ්නය

Dr mama marry karala 2 & half years wenawa. Tama babala ne. First baby 11 week walin abortion una. Baba neti wela 2years wenawa.Api den babek balaporottuwen auruddaka vithara edan treatment karanawa. Mage VOG kiwwa relax1 manasa tiya ganna stress ganna apa kiyala. Ath Tamat babala neti nisa mata stress wedi. Manasa relax kara ganna agamika dewal pawa karanawa. Dr daruwek balaporottuwen enna api wage patientslata kiyawanna hoda articals danna. Obathumata godak pin.

අසන ලද්දේ: Di*** · වයස 27 · 698 views

පිළිතුර

පහත ලිපි වල මේ ගැන විස්තර ඇතුලත් වෙනව.