Skip to main content
VOG.LK ප්‍රශ්න හා පිළිතුරු

ප්‍රශ්නය

dictor mama marry karala 5 years wenawa tawama babala na mage mensess wima hariyata wennet na dan masa 3 tisse mensass hadila nawatinne na doctor kenek mata mituri pawicchi karanna dunna eth e peti bonakam hodai natara karapu gaman aye mensas wenawa mata mokakda tiyena lede. plese doctor help me

අසන ලද්දේ: Sa*** · වයස 31 · 989 views

පිළිතුර

මේ ගැන වැඩිදුර පරීක්ෂණ අවශ්‍ය වෙනව. වෛද්‍ය වරයෙකු හමුවී උපදෙස් ලබා ගන්න.