Skip to main content
VOG.LK ප්‍රශ්න හා පිළිතුරු

ප්‍රශ්නය

Dr mata miscarriage ekak una.menses unata passe me beheth masayak ganna kiyala dr dunna Calcare,alfacip0.25mg,coqten Me beheth laba ganne monawatada dr.

අසන ලද්දේ: Hi*** · වයස 28 · 838 views

පිළිතුර

ඔබේ වෛද්‍ය වරයාගේ උපදෙස් අනුව කටයුතු කරන්න. මෙම බෙහෙත් ගැනීම අත්‍යවශ්‍ය නැහැ.