Skip to main content
VOG.LK ප්‍රශ්න හා පිළිතුරු

ප්‍රශ්නය

Doctor .. Mama mage pregnancy ekata thawama masa 2i....eth den dawas 4ka idan bleeding wenawa...period wage nemei. ..tika tika..eth baba bath room use karana hema welawaka ma thiyenawa....doctor visit karahama ..2 medicine dunna ..duphaston & vitafolin. .eth adu une nethi nisa injection ekak dunna...eth thawama ehemai...2 times scan kala ..babage heart beat eka thiyenawa...what should I do..

අසන ලද්දේ: Na*** · වයස 29 · 765 views

පිළිතුර

මෙය ඉබේ නතර නොවේ නම් වැලැක්වීම අපහසුයි. වෛද්‍ය වරයාගේ උපෙදස් අනුව කටයුතු කරන්න. නැවත ස්කෑන් පරීක්ෂණයක් අවශ්‍ය විය හැකියි.