Skip to main content
VOG.LK ප්‍රශ්න හා පිළිතුරු

ප්‍රශ්නය

Mata thama babala ne.Laparoscopy test (dye test) eka kirimata inne. Periods haduna date eke idan 18 weni dawase karanna tiyenne. Hadisiyewat pregnant unot me test eken daru gabata haniyak wiya hakida? Thank you.

අසන ලද්දේ: Am*** · වයස 32 · 420 views

පිළිතුර

ඔව්. ඔසප් වීමෙන් පසු මුල් දින 10 තුල මෙම පරීක්ෂණය සිදු කිරීම වඩාත් සුදුසුයි.