Skip to main content
VOG.LK ප්‍රශ්න හා පිළිතුරු

ප්‍රශ්නය

mage biridada IUI test ekak kala denata dawas 40k vithara wenawa... thama mensas hedune ne muthra test ekak kala eth pregnent ne ilagata mokada api karanna ona karunikawa pilithurak laba denna

අසන ලද්දේ: ku*** · වයස 30 · 519 views

පිළිතුර

තවත් සතියක් පමණ ඔසප් වීම ප්‍රමාද නම් නැවත මුත්‍රා පරීක්ෂා කර බලන්න.