Skip to main content
VOG.LK ප්‍රශ්න හා පිළිතුරු

ප්‍රශ්නය

Doctor mage husbandge age eka 50,eyage dathu test eka karama ewage pus cells 10 k teyanawa. Me thawaya anu apita babek hanna kawadath berida,eka suwa karanna berida,api merry karala aurudu 7 k wenawa.

අසන ලද්දේ: Th*** · වයස 39 · 522 views

පිළිතුර

මෙය නැවත පරීක්ෂා කර බැලිය හැකියි. දිගටම මේ තත්වය පවතීනම් ඊට ප්‍රතිකාර ලබා ගන්න පුළුවන්. ඉන් දරුඵල නැති වෙන්නෙ නැහැ.