Skip to main content
VOG.LK ප්‍රශ්න හා පිළිතුරු

ප්‍රශ්නය

Dr.mata period hedune march 16.mm marry karala inne.26 wenidagen passe api ekathu une nehe.mage piyayuru 2 dawas 5k vitara hodatama ridenawa. Me garbani bawe lakshanayakda? Hgc test ekak karanna ona period hedenna tiyena date eka pahu unamada?

අසන ලද්දේ: Ch*** · වයස 33 · 787 views

පිළිතුර

ගර්භණී ලක්ෂණ ඇතිවෙන්න සාමාන්‍යයෙන් මීට වඩා කාලයක් ගත වෙනව. නැවත ඔසප්වීමට නියමිත දිනය පසුවූ විට මුත්‍රා පරීක්ෂා කර ගැබ් ගෙන ඇති දැයි දැන ගන්න පුළුවන්.