Skip to main content
VOG.LK ප්‍රශ්න හා පිළිතුරු

ප්‍රශ්නය

mata diane 35 tblet eka gana wistharayak denna

අසන ලද්දේ: di*** · වයස 31 · 641 views

පිළිතුර

මෙහි ethinyloestradiol සහ cyproterone acetate කියන ඖෂධ දෙක අඩංගු වෙනව. සාමාන්‍ය උපත් පාලන පෙත්තක් ලෙසද වෛද්‍ය උපදෙස් මත මෙය භාවිතා කල හැකියි. ඊට අමතරව කුරුලෑ, අධික ලෙස රෝම ඇතිවීම වැනි තත්ව වලදී ප්‍රතිකාරයක් ලෙසත් මෙය cyproterone acetate අඩංගු නිසා භාවිතා කරනව. ඔබට අවශ්‍ය උපත් පාලනය පමණක් නම් මීට වඩා මිතුරි වැනි සාමාන්‍ය උපත් පාලන පෙත්තක් සුදුසුයි.