ප්රශ්නය
Doctor, මා හට අන්තිමට periods වුනේ 07.01.2017. දෙවන දින සිට Litroz 2.5mg දින 8 ක් ගෙන 12 වන දිනදී ovidac 5000 ලබා දුන්නා. 28.01.2017 මා හට light bleeding තිබුන අතර දින 2කින් එය නැවතිණි. 04.02.2017 දින Durdens එකෙන් urine test කලාම positive වුනා. එදින සිට vegeston 200 දවසට දෙපාරක් insert කලා. Ecoasprin 75mg ලබා ගත්තා. 11.02.2017 scan කලද sac එකක්වත් womb එකේ නැහැ. පසුව Blood check කලාම 1.64 (pregnancy Negative) මට තවම bleed උනෙත් නැහැ. මෙසේ විය හැකිද? මීට හේතුව කුමක්ද ?
පිළිතුර
මෙම පරීක්ෂණ වාර්තාව අනුව ඔබ ගර්භණී නැහැ. මෙය මුල්ම සතිය තුල සිදුවූ ගබ්සාවක් හෝ කලින් පරීක්ෂණ වාර්තාවේ වරදක් විය හැකියි.