ප්රශ්නය
Dr. මම බැදලා අවුරුදු 3ක් යනකල් ලමයෙක් හදා ගන්න බැරි උනා. දැන් මම සති 13 ක ගැබිණියක්. මට විටින් විට මූත්රා දැවිල්ල හැදෙනවා. වැඩිය වතුර Bonnath බෑ. කෑම කන්නත් බෑ. වමනෙත් යනවා. තව මට කැස්ස තියෙනවා. රෑට කැස්ස වැඩි වෙනවා. මේ තත්වයන් නිසා මගෙ දරු ගැබට බලපෑමක් ඇති wevida??? මම කැස්සට hospital එකෙන් Beheth අරන් bonawa. Eth කැස්ස aduwak na. මෙම බෙහෙත් නිසා දරු ගැබට බලපෑමක් ඇතිද???
පිළිතුර
වමනය සහ ඕක්කාර ගතිය තව සති කිහිපයක් යද්දි පහව යනු ඇති. හැකි ප්රමාණයට දියර වර්ග ගන්න. විජලනයට ලක්වීමෙන් වැලකීම වැදගත්. වෛද්ය උපදෙස් අනුව කැස්සට ප්රතිකාර ගන්න. මේ සඳහා දරු ගැබට හානිකර නොවන ඖෂධ තිබෙනව.