ප්රශ්නය
Dr mata dan 36 weeks wenawa.vog scan karala kiuwa wadamahe calsum tanpathwela morala thiyenne e nisa 38 weeks iwara unahama hospital admit wenna kiyala.mata etakota normal delivary ekak karanna barida?babage wardanaya bala wimak wenawada me thathwaya nisa
පිළිතුර
බබාගේ වර්ධනය ගැන දැන ගැනීමට නැවත පරීක්ෂා කිරීමක් අවශ්යයි. මෙය සාමාන්ය දරු ප්රසූතියට බාධාවක් නොවෙයි.