Skip to main content
VOG.LK ප්‍රශ්න හා පිළිතුරු

ප්‍රශ්නය

Dr. mata aka puthek innawa ayage wayasa 10 wenawa mata thawa babek hathanna iui test akak kala aka karanakota dimba 3k thibuna mata piriyad hariyata hadune naha test aka karala 18 weni dawase bindu 2k withrai hadila thibune dan dawas 25kwenawa muthra chek kala negatui pennanne dr. Mama pregnat nada

අසන ලද්දේ: Ja*** · වයස 35 · 639 views

පිළිතුර

තවදුරටත් ඔසප් වීම ප්‍රමාද නම් නැවත සතියකින් මුත්‍රා පරීක්ෂා කර බලන්න. මුත්‍රා පරීක්ෂණය නෙගටිව් නම් ගර්භණී ලෙස සලකන්න බැහැ.