Skip to main content
VOG.LK ප්‍රශ්න හා පිළිතුරු

ප්‍රශ්නය

dr man mary karala awrudu 1 2/1 k wenawa.mn mithuri peti bonawa.mata lagadi edan menses unama dawasin hoda wenawa.ayet dawas dekakin wage kalu patata wage godak ganakamata le yanawa tikak.eka gataluwakda.dr kenekta penviya uthuda.duburu patatath thiyenawa.

අසන ලද්දේ: Di*** · වයස 24 · 443 views

පිළිතුර

මෙය සාමාන්‍ය තත්වයක්. වැඩිදුර පරීක්ෂණ අවශ්‍ය නැහැ