Skip to main content
VOG.LK ප්‍රශ්න හා පිළිතුරු

ප්‍රශ්නය

මට අන්තිමට ඔපස්වීම වුණේ 2016.11.11 . මම 2016.12.12 ලේ පරීක්ෂා කළ විට ප්‍රෙග්නන්ට් වෙලා හිටියෙ නෑ . 2016.12.29 සිට සතියක වගේ කාලයක් යටි බඩේ වේදනාවක් ආවා හවස් වරුවෙ පමණක් . 2017.01.08 ලේ පරීක්ෂාවෙදි පොසිටිව් . 2017.01.10 Scan එකෙන් කිව්වා Pregnancy එක විතරයි තාම පේන්නෙ කියල . 2017.01.15 නැවත Scan කලා . York Sac විතරයි හාර්බීට් නෑ කිව්වා . මේ වන විට තුන් පාරක් HCG බැලුවා. 01.08 - 1419.2 01.10 - 2769 01.15 - 12570.5 මට දැනගන්න ඕනි ඩොක්ට මගෙ pregnancy එක ප්‍රශ්නයක් නැද්ද ? එහි වර්ධනයක් තියෙනවද ? සති කීයක් වෙනවද ? කියල මීට මාස 6 කට කලින් මට missed miscarage වුණා . මේ මගෙ දෙවෙනි ප්‍රෙග්නන්ට් එක . ඒ නිසා බයයි . කලින් කී සතියක කාලයෙන් පසු උදරයේ වේදනාවක් ආවෙ නෑ . වෙනත් කිසිදු අපහසුතාවයක් හෝ , රුධිර වහනයක් හෝ නෑ .

අසන ලද්දේ: Ma*** · වයස 31 · 723 views

පිළිතුර

රුධිරයේ HCG ප්‍රමානයේ වර්ධනයක් තිබෙන නිසා නැවත ස්කෑන් පරීක්ෂණයක් සිදු කර බැලිය යුතුයි. එහි ප්‍රතිඵල අනුව දරුගැබ සජීවීද යන්න තීරණය කල හැකියි.