Skip to main content
VOG.LK ප්‍රශ්න හා පිළිතුරු

ප්‍රශ්නය

Dr mama marry karala dn aurudu 2k wenawa.mata mensas hadune akramawathwa..pasuwa mata lap+duy test eka kala octomber mase dn mata piliwelata mensas hadenawa babala nathi nisa mensas hadila 12weni dawase behethak widda ath ekatawat thama babek harigiye na..mata nawathath prathikara ganna weida nadda?

අසන ලද්දේ: Th*** · වයස 27 · 372 views

පිළිතුර

ඔව්. නැවත පරීක්ෂා කර සුදුසු ප්‍රතිකාර ගැනීමට අවශ්‍යයි.