Skip to main content
VOG.LK ප්‍රශ්න හා පිළිතුරු

ප්‍රශ්නය

Doctor, api marry karala danata awrudu 2 k wenawa. Mulin maasa 10 k withara upath paalana pethi biwwa. Dan awruddaka withara idan babek balaaporoththuwen innawa. Maasa thunaka withara idan vog doctor kenekgen treatments karagena yanawa. 10/20 Menses wela dawas 12 scan eka kalahama morapu dimba thunak thiyennawa kiwwa. eth 11 /20 nawatha menses una. Mita kalin awastha dekakadima scan ekedi saru dimba thiyenawa kiwwa. Eth babek hadune naha. Mese wanne ai? Upades pathami.

අසන ලද්දේ: ma*** · වයස 27 · 546 views

පිළිතුර

මෙයට විවිධ හේතු බලපාන්න පුළුවන්. කිසිම ගැටළුවකින් තොරවත් ගැබ් ගැනීම ප්‍රමාද වෙන අවස්ථා තිබෙනව. ඒ ගැන වැඩිදුර පරීක්ෂණ සිදුකර බැලිය යුතුයි.