Skip to main content
VOG.LK ප්‍රශ්න හා පිළිතුරු

ප්‍රශ්නය

Doctor man pregnant wela masa 2 wenawa mama awrudu 1.5 idan fit ekata lamogricin 50mg tablet ude hawasa gannawa eka babata prashnayak weida?mata fit eka hadila tiyenne deparak withara ekath kalanthayak hadila watuna eka witharai doctorsla guess kale fit eka kiyala beheth nawaththanna oneda,babata beheth walin balapamak weida pahadili kirimak karanna

අසන ලද්දේ: Sa*** · වයස 29 · 428 views

පිළිතුර

Lamotrigine ඖෂධය නියම කල වෛද්‍ය වරයා හමුවී උපදෙස් ලබා ගන්න. මෙම ඖෂධය ගර්භණී කාලයේ බහුලව භාවිතා කරන්නේ නැති වුවත් එම වෛද්‍ය වරයාගේ උපදෙස් වලින් තොරව නතර කිරීම සුදුසු නැහැ.