ප්රශ්නය
mage 7cm fibroid ekak thibuna uterus eke pita biththiye.. eka thiyeddi 3 sarayak dimba pita wenna injection widala baluwa. lap & dye test eka kara. tube block naha kiyala IUI ekakuth kara.passe man myomectomy kara.. dan eka karala 9 month wenawa.. aith HSG test ekath kara.. tube block naha kiuwa.. husbangeth reports ok.. eth thama eka sarayak wath pregnant une naha.. mata pilithurak denna doctor..
පිළිතුර
නැවත IUI මගින් ගැබ් ගැනීමට උත්සාහ කිරීම සුදුසුයි.