Skip to main content
VOG.LK ප්‍රශ්න හා පිළිතුරු

ප්‍රශ්නය

mage 7cm fibroid ekak thibuna uterus eke pita biththiye.. eka thiyeddi 3 sarayak dimba pita wenna injection widala baluwa. lap & dye test eka kara. tube block naha kiyala IUI ekakuth kara.passe man myomectomy kara.. dan eka karala 9 month wenawa.. aith HSG test ekath kara.. tube block naha kiuwa.. husbangeth reports ok.. eth thama eka sarayak wath pregnant une naha.. mata pilithurak denna doctor..

අසන ලද්දේ: ma*** · වයස 30 · 550 views

පිළිතුර

නැවත IUI මගින් ගැබ් ගැනීමට උත්සාහ කිරීම සුදුසුයි.