Skip to main content
VOG.LK ප්‍රශ්න හා පිළිතුරු

ප්‍රශ්නය

Doctor mama Dan pregnant 13weeks wage wenawa.thama scan kale na.Mata thama vomit wenawa paint wena gathiya thiyanawa.habai mage bada nam samnyai wenada ganamai mage sathi thiyana samahara ammalage a wage naha meya ek ekkenata wenas wenawada doctor.aye doctor daruwa waden naththe nisa ehemada naththam miscarriage ekak unama a wage wenawada.namuth Mata rudiraya pita wimak une naha.daruwa kuda nam waden naththam kumak kala hakida doctor pls reply me.

අසන ලද්දේ: Ir*** · වයස 23 · 450 views

පිළිතුර

මෙය සාමාන්‍ය තත්වයක්. ස්කෑන් පරීක්ෂාවකින් දරු ගැබ සාමාන්‍යදැයි දැන ගන්න පුළුවන්.