Skip to main content
VOG.LK ප්‍රශ්න හා පිළිතුරු

ප්‍රශ්නය

Mm marry karala 6month wenawa, mulin birth control widihata dina 28 tablet card eka 2 months use kala , passe eka neweththuwa, condom use kala, samahara awastha waladi postono 2 use kala, niyamitha dineta period una eth awastha dekakadi mase meda dawas eka hamarak dekak withara bleed una intercose eken pasuwa, meka roga thathwayakda doctor,

අසන ලද්දේ: Ch*** · වයස 32 · 444 views

පිළිතුර

මෙය පරී්ක්ෂාකර බැලිය යුතු තත්වයක්. වෛද්‍ය වරයෙකු හමුවී උපදෙස් ලබා ගන්න.