Skip to main content
VOG.LK ප්‍රශ්න හා පිළිතුරු

ප්‍රශ්නය

doctor, mama danata marry karala 02.5 years, mensus irregular. thama babala na marry karapu dawase idala babek hadanna hitiye. awruddak withara gihin vog kenek lagata giya, mage dimba moranna parakkui kiwwa, husbange sperms madi kiwwa, ita passe mata letov tablet eka dunna, scan karala IUI kala. ekath un success. mata wisadumak laba denna

අසන ලද්දේ: th*** · වයස 32 · 483 views

පිළිතුර

IUI අසාර්තක වීමට මීට අමතරව තවත් හේතු ඇතිදැයි පරීක්ෂා කර බලා නැවත IUI කිරීමට හෝ IVF ප්‍රතිකාරයට යොමුවිය යුතු දැයි තීරණය කල හැකියි.