ප්රශ්නය
Doctor, Mata dawas 28 periods wenne ne. Godak masa pahuwelath periods wenawa. Pahugiya masa wala man beheth Aran periods hadagatte.giya mase may 25 Mata periods una e wage beheth Aran. June 24 strip Ekak check karama positive una. Mage baby he delivery date eka danaganna giya mase period date eka witarai mataka. E date eka witarak athida doctor?
පිළිතුර
ඔසප් වීම පිළිවෙලට සිදුනොවුන නිසා අවසාන වරට ඔසප්වූ දිනයෙන් පමනක් ප්රසූත දිනය ගනනය කිරීම නිවැරදි නැහැ. මුල් මාස 3 ඇතුලත කරන ස්කෑන් පරීක්ෂණයකින් ප්රසූත දිනය නිවැදිව අනුමාන කල හැකියි. ඉක්මනින් සායනයේ ලියාපදිංචි වී වෛද්ය වරයෙකු හමුවන්න.