Skip to main content
VOG.LK ප්‍රශ්න හා පිළිතුරු

ප්‍රශ්නය

doctor mata meriod una palaweni dawase kalu peheyata bleed une.period heduneth 2weeks wage pahu wela.palaweni wathawa mea widiyata kalu peheyata bleed una.doctor mokak hari problem ekak nisada ehema wenne

අසන ලද්දේ: La*** · වයස 32 · 400 views

පිළිතුර

නැහැ. මෙය සාමාන්‍ය තත්වයක් විය හැකියි.