Skip to main content
VOG.LK ප්‍රශ්න හා පිළිතුරු

ප්‍රශ්නය

Docter mata me gataluwalata pilithurak lava denna docter. Docter Mage prashna Walta pilithuru Lana dunna docter ta pin.docter Mn blood check up Kara aka karala thiyet docterta specialised chemistry.hormone kiyanna akata. Fsh 5.34,Lh5.87prolactin 18.21. Insulin 24.35,3.0-25.0u/ml thyroid stimulateing homorne 0.76. Docter me tika baluwayn passe mata dunne metrofomin tablat aka witharai.bara adu kara ganna keewa.ane docter mata ikmanata pregnet wenna puluwanda

අසන ලද්දේ: ni*** · වයස 24 · 501 views

පිළිතුර

මෙම පරීක්ෂණ කරන්නට යෙදුන හේතුව පැහැදිලි නැහැ. ප්‍රතිකාර නිර්දේශ කරන්නේ රෝග තත්වයන් සහ පරීක්ෂණ වාර්තා සියල්ල එකට සලකා බැලීමෙන් පසුවයි. ඔබට ගැබ් ගැනීම පමා වීමට හේතුවක් මෙම පරීක්ෂණ වාර්තා අනුව නැහැ. ස්කෑන් පරික්ෂණ ඇතුළු අනිකුත් වාර්තා සලකා බලා සුදුසු ප්‍රතිකාර කිරීමෙන් දරුඵල ලබා ගන්න පුළුවන්.