කන්යාභාවය තියෙද්දි ලිංගික අවයව එකට ස්පර්ශවන ලෙස එකතු වී පසුව සැක නිසා පොස්ටිනෝර් 2 ටැබ්ලට් එක ලබාගත්තා.. නමුත් සතියකට පසු ලේ පිටවීමක් සිදු උනා..ප්රෙග්නන්සි ටෙස්ට් කිට් එකක් මගින් ටෙස්ට් කරත් එයත් නෝමල්.. ඒත් අපිට බයයි ගැබ්ගැනීමක් සිදු වෙලාද කියලා..මොකද කරන්න ඕනි ඊලගට..
බිය විය යුතු නැහැ. පොස්ටිනෝර් ගැනීමෙන් සතියකට පසු ඇති වන රුධිර වහනය එහි සාමාන්ය අතුරු ආබාධයක්. ලිංගික එක්වීමෙන් සති තුනකට පසු කරන මුත්රා පරීක්ෂණය නෙගටිව් නම් ගැබ් ගැනීමක් සිදු වී නැහැ. කන්යා පටලය මෙයට සම්බන්ධ නැහැ.
තවත් ප්රශ්න
ඔබේ ගැටළුව යොමු කරන්න
ගැබ් ගෙන සිටියදී කොවිඩ් එන්නතේ දෙවන මාත්රාව ගන්න පුළුවන්ද?Can I take the second COVID vaccine dose while pregnant?
ලිංගික අවයව එකට ගෑවීමෙන් ගැබ් ගන්න පුළුවන්ද?Can pregnancy happen from genital rubbing without sex?
Postinor ගත්තට පස්සෙ ආයෙත් ලේ යන එක ප්රශ්නයක්ද?Is bleeding again after taking Postinor a problem?
කොවිඩ් එන්නත ගත්තට පස්සෙ දරුවෙක් හදන්න පමා වෙන්න ඕනද?Should pregnancy be delayed after the COVID vaccine?