Doctor, මම මැරි කරල ඉන්නෙ මම හරියටම අවුරුදු 4ක් birth control පෙති (mithuri) පාවිච්චි කරා..4 වෙනි අවුරුද්දෙ අන්තිම මාස කීපයේදි(ගිය අවුරුද්දෙ)මට ඔසප් වීම එන්න එන්න අඩු උනා ඒ කියන්න් දින ගාන සහ බ්ලීඩ් වෙන ප්රමාණය අඩු උනා..ඊට පස්ස් මම මේ අවුරුද්දෙ ජනවාරි බෙහෙත් නතර කරා කිසිම birth control එකක් මම පාවිච්චි කරේ නෑ..මට ඔසප් වෙන්නෙම නැති තරම් දැන්..මාස 10ක් වෙනව දෙපාරක් විතර spotting වගේ පොඩි ප්රමානයක් දවසක් දෙකක් වගෙ උනා එච්චරයි.. මේකට මොකද කරන්නෙ doctor ?
උපත් පාලන පෙති නතර කර මාස 10ක් ඔසප් වීම සිදු නොවීම සාමාන්ය තත්වයක් නොවෙයි. මුලින්ම මුත්රා පරීක්ෂා කර බලන්න. මෙයට PCOS හෝ වෙනත් හෝමෝන අසමතුලිත තත්වයක් හේතු විය හැකි නිසා නාරිවේද වෛද්ය වරයෙකු හමුවී ස්කෑන් සහ හෝමෝන පරීක්ෂණ කරවා ගන්න.
තවත් ප්රශ්න
ඔබේ ගැටළුව යොමු කරන්න
ගැබ් ගෙන සිටියදී කොවිඩ් එන්නතේ දෙවන මාත්රාව ගන්න පුළුවන්ද?Can I take the second COVID vaccine dose while pregnant?
ලිංගික අවයව එකට ගෑවීමෙන් ගැබ් ගන්න පුළුවන්ද?Can pregnancy happen from genital rubbing without sex?
Postinor ගත්තට පස්සෙ ආයෙත් ලේ යන එක ප්රශ්නයක්ද?Is bleeding again after taking Postinor a problem?
කොවිඩ් එන්නත ගත්තට පස්සෙ දරුවෙක් හදන්න පමා වෙන්න ඕනද?Should pregnancy be delayed after the COVID vaccine?