Skip to main content
VOG.LK ප්‍රශ්න හා පිළිතුරු

ප්‍රශ්නය

Doctor mama iui 2 k kala. E dekama fail. Ada periods day 1. Doctor mata danaganna ona 1 month break ekak aran next month 3 Rd iui kalata kamak nadda. Nathnam nawaththanne nathuwa 3rd iui eka karannama? Wada sudusu mokakda? Mama internet eke read karala thinawa 3-6 iui cycles success rate wadiy kiyala. Eka aththada doctor?

අසන ලද්දේ: Th*** · වයස 29 · 427 views

පිළිතුර

කාලයක් ගත කිරීමෙන් අමතර වාසියක් ඇති වෙන්නේ නැහැ. නැවත අසාර්ථක වුව හොත් තවදුරටත් IUI කිරීමට වඩා එය අසාර්තකවීමට හේතුව සොයා බැලීම වැදගත්. ඒ සඳහා පරීක්ෂණ වලට යොමු වෙන්න.