Skip to main content
VOG.LK ප්‍රශ්න හා පිළිතුරු

ප්‍රශ්නය

doctor man marry karala den 2yrs wenawa. Mata ectopic ekak tibila right side tube eka operate kala. Eta passe tama babala ne. Mata tiyena lokuma getaluwa den maasa 3k witara idan hemadama sudu pata srawak tiyenawa. Meka normal da? Ehema tiyeddi babala lebenne nedda? Ekata beheth ganna oneda?

අසන ලද්දේ: Su*** · වයස 31 · 804 views

පිළිතුර

සුදයාම සාමාන්‍ය තත්වයක්. ආසාදන තත්වයක් නොමැතිනම් ඉන් දරු පිළිසිඳ ගැනීමට බාධාවක් වෙන්නෙ නැහැ. ඔබේ අනික් පැලෝපීය නාලය සාමාන්‍ය ලෙස ක්‍රියා කරයිදැයි පරීක්ෂණයක් මගින් සොයා බැලිය හැකියි.