Skip to main content
VOG.LK ප්‍රශ්න හා පිළිතුරු

ප්‍රශ්නය

Dr mn marry karala aurudu 2k mt thama babala na laparoscopy ekak kala ekath sarthaka na kiyanawa. Mt thiyenne garbashaya wata awayawa alimak wena prashnayak lu. Dr kiyanawa Ayeth laparascopy oprection eka karamu kiyala. Plz dr mt danaganna one me prashnath ekka mata Amma kenek wenna puluvan da kiyala

අසන ලද්දේ: Sh*** · වයස 25 · 893 views

පිළිතුර

ඔබට එන්ඩොමෙට්‍රියෝසිස් රෝග තත්වය තිබිය හැකියි. වෛද්‍ය උපදෙස් අනුව නැවත සැත්කමකට භාජනය වීම සුදුසුයි. මේ ගැන වැඩි විස්තර

https://vog.lk/forum.php?search=%E0%B6%91%E0%B6%B1%E0%B7%8A%E0%B6%A9%E0%B7%9C%E0%B6%B8%E0%B7%99%E0%B6%A7%E0%B7%8A%E2%80%8D%E0%B6%BB%E0%B7%92%E0%B6%BA%E0%B7%9D%E0%B7%83%E0%B7%92%E0%B7%83%E0%B7%8A&type=article