ප්රශ්නය
mama badala aurudu 2. thama babala na. V.O.G. kenek hambawela beheth gannawa. dan mas 6 withra try kala. H.G.C. injection eka widala 36 hrs walin ekathu una.. ekathu una welawan walin passe godak welawakadi wathrua wage eliyata yanawa.. meka normal da doctor? mata sakai shukranu athulata yanne nathida kiyala.
පිළිතුර
සංසර්ගයෙන් පසු ශුක්රාණු කොටසක් පිටතට පැමිණීම සාමාන්ය දෙයක්.