Skip to main content
VOG.LK ප්‍රශ්න හා පිළිතුරු

ප්‍රශ්නය

doctor man 15 weeks pregnant.man clinic eke Register una mul dawas wala mage weight eka 50kg tibuna.dan tiyenne 48kg 500g.doctor mage bara adu wela tiyenne.mata vomit wenne ne.kama kanna apahasuwak ne.eth ay mage weight eka adu wenna hethuwa?meka mage babata prashnayak da?man scan karala baba hodin da kiyala balanna onida?man monawada ganna oni Kema warga?

අසන ලද්දේ: Di*** · වයස 29 · 502 views

පිළිතුර

සාමාන්‍ය පරිදි ආහාර ගන්න. විශේෂයෙන් ආහාර රටාව වෙනස් කිරීම අවශ්‍ය නැහැ. මුලින් ස්කෑන් පරීක්ෂණයකින් ඔබේ දින තහවුුරු කර ඇතිනම් සති 20දී පමණ නැවත ස්කෑන් පරීක්ෂණයක් කිරීම ප්‍රමාණවත්.